Cum puteți efectua un retur?
În cazul în care doriți returnarea produselor livrate de către noi, verificați termenii și condițiile de returnare, apoi completați și trimiteți formularul de retur la dresa de email: sonissilver@gmail.com
Returul se poate realiza în termen de 14 zile de la data primirii coletului, iar banii vor fi returnați.
Pentru comenzile plătite prin card:
Contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de maxim 14 de zile de la retur prin transfer bancar în contul din care s-a făcut plata.
Pentru comenzile plătite la primirea coletului:
Contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în contul IBAN indicat de către dumneavoastră în formularul pentru retur, în termen de maxim 14 de zile de la retur.
Termeni și condiții:
Returnarea produselor va fi acceptată conform termenilor și condițiilor prezentate în rândurile de mai jos și sunt în conformitate cu prevederile din articolul O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor.
Produsele care se regăsesc în comanda încheiată online, pot fi returnate fără invocarea unui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii coletului. Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să se justifice în privința deciziei sale de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la articolul 13 aliniatul 3 și articolul 14 din O.U.G Nr. 34 / 2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.
Dacă este vorba despre o comandă plasată de o persoană juridică, avem dreptul de a accepta sau a refuza returnarea, deoarece persoanele juridice nu au calitatea de consumator.
La desfacerea coletului, recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor în cazul unui posibil retur. Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care v-au fost livrate (să nu fie purtate sau deteriorate; trebuie păstrată integritatea documentelor însoțitoare)
În cazul în care doriți efectuarea unui retur, vă rugăm să împachetați produsul/ produsele returnate, inclusiv factura fiscală, certificatele de garanție, ambalajele originale, etichetele, produsul primit cadou (dacă este cazul) și să trimiteți coletul la următoarea adresă:
Sc Ametist Com Srl
Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 28A
Oraș: Luduș, Județ: Mureș
Cod postal: 545200
Telefon: 0754 242 713
Costurile returului:
Costul transportului pentru retur, este achitat de către noi, DOAR în cazul în care produsul primit de către dumneavoastră prezintă defecte sau nu coincide cu ceea ce ați comandat. În acest caz, contactați echipa Sonis (0754 242 713) pentru a reclama această situație și ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou, sau că banii vor fi rambursați în cel mai scurt timp.
În cazul în care doriți să efectuați un SCHIMB sau un RETUR al produsului primit, indiferent de motiv ( ex. mărime necorespunzatoare), NU avem obligația de a achita returul. În acest caz, costul transportului va fi achitat de către dumneavoastră. Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. În cazul în care doriți înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu returul vor fi suporate de către dumneavoastră, ca și client, iar cele cu livrarea noului produs vor fi suportate de către noi (dacă valoare produsului/ produselor depășește 200 de lei). Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare decât al celui returnat, presuspune plata diferenței prin ramburs, la primirea coletului.
În cazul în care ați returnat un produs care a beneficiat de transport gratuit, taxa de transport inițial acoperită de către vânzător (17 lei) va fi dedusă din costul plătit inițial.
Formular pentru retur:
În cazul în care vă încadrați în termenii și condițiile prezentate mai sus, vă rugăm să completați formularul pentru retur accesând linkul:
-- Formular RETUR --
Sau descarcă formularul PDF - CLICK AICI
-Numărul comenzii (COM) se regasește în email-ul primit în momentul în care ați efectuat comanda!
ATENȚIE!
În cazul în care produsele returnate nu sunt aceleași sau prezintă deteriorări, uzură, lovituri, modificări, zgârieturi, lipsa formularului de retur completat online, lipsa copiei facturii fiscale și a certificatului de garanție, avem dreptul de a refuza returul.
Menționăm faptul că putem refuza returul, în cazul în care persoana în cauză a abuzat de retururi.
Suport clienti Telefonic: luni-vineri intre orele 8-16, in afara acestui interval ne puteti contacta pe whatsapp sau pe adresa de email
0754242713 sonissilver@gmail.com